Kata Kau Popular Posts

Friday 18 March 2011

Apa Kata Kau tentang Harga Sebuah Pengorbanan?

YA...mmg semua orang ada melakukan pengorbanan. bezanya banyak or ckit. TAPI, adakah kita tahu harga sebuah pengorbanan tu?..berbaloi ke apa yang kita korbankan itu dengan balasan yang kita dapat?. tak kira la ,korban masa ke,korban harta ke, korban pakaian ke, korban jiwa ke, korban dara ke..opppss...yang tu jganlah anda korbankan...KENAPA? klu nak tahu kenapa tgok la cerita AKU MASIH DARA...*ini serius

Klik gambar ni kalu nak download cite AKU MASIH DARA


Berbalik kepada topik pengorbanan kita, saya pernah korban sesuatu dulu..nak tahu ape benda yang saya korbankan? tgok la gambar bawah ni...


hahaha..x paham ke?...hahaha..mcm ni citenya...dulu mase sekolah rendah aku dapat baucer untuk melawat kuala lumpur sebab menang kuiz matematik. mmg rase best gila lah..yelah..org kampung la katakan...TAPI, mase tu jgak lah baucer itu terpaksa DIKORBANKAN. huhu.. KENAPA?...ntah, aku lupa atas alasan ape aku x ambek baucer tu. lupa lah...maka baucer itu pun terkorban atas alasan yang saya lupa....

TAPI, bila dah besar ni,saya rasa benda tu mcm biasa2 saje...ape la sangat pergi KL ..haha... :) .. So, korg pikir kan lah patut ke korg berkorban untuk sesuatu tanpa tahu harga untuk pengorbanan itu.. HA? org laen je berkorban utk korg ..korg x berkorban pun? ..kata kau!... :)

" Berkorban apa saja,

Harta atau pun nyawa,
Itulah kasih mesra,
Sejati dan mulia... "

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...