Kata Kau Popular Posts

Tuesday 15 March 2011

Kata Kau Blog Baru



gambar blog dalam blog

Dah masuk hari ke- 4 Jepun dilanda tsunami. dan dah masuk 4 hari jugak lah loading facebook kat umah paladium 25 ni jadi sangat lembap..internet dah laju dah. tapi bila loading facebook,lambat gila. mungkin ada kaitan ngan kejadian tsunami kat jepun ke?...hmm..xtau lah...hmm...tgah boring2 nie aku pun buatlah satu blog baru, maksud aku tu blog ini lah...ini entri post pertama. huhu... dari semalam aku customize blog nie..skang bru siap.


bahagian bawah
post ini untuk testing2 je. nnt aku buah post yang lebih serius...hmmmm...aku rasa blogspot lagi best dari wat blog kat webs.com . Webs.com kurang best untuk memblogging. aku rase nak terus guna blogspot jer la...huhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...